Tervetuloa uusi, reipas vuosi!

29122016

liikuntapalvelut_nainen-ja-mies_nettisivuille

Caritas Kuntoutuksen suositut liikuntaryhmät aloittavat kevätkautensa tammikuussa viikoilla 2 ja 3. Tarjolla on ennestään tutut KuntoStartit työikäisille ja 60+ -vuotiaille, Voimaa ja tasapainoa -ryhmä ikäihmisille sekä erilaisia ryhmiä suunnattuina tuki- ja liikuntaelinoireisille henkilöille.

Uutuutena aloittaa Tule’s Samba, missä harjoitellaan kehonhallintaa, koordinaatiota ja kohennetaan rangan liikkuvuutta helpoilla samban askelilla, mukaansa tempaavan musiikin tahdissa. Tule’s Samba -tunnilla kaikki saavat liikkua ja toteuttaa ohjattuja liikkeitä itselleen sopivalla tavalla. Keho saa liikettä ja mieliala kohenee!

Uuden vuoden alusta Caritas Kuntoutuksen monipuolinen kuntosali tarjoutuu asiakkaiden käyttöön entistä laajemmin, kun kuntosalin kuukausikortti otetaan käyttöön. Kuukausikortti oikeuttaa harjoittelemaan kuntosalilla omatoimisesti päivittäin yleisillä vuoroilla. Aloittelijoille suosittelemme alkuun fysioterapeutin ohjaustuntia, josta saa ohjeet turvalliseen ja tehokkaaseen harjoittelun.

Caritas Kuntoutus järjestää Avoimet ovet -tilaisuuden maanantaina 9.1. klo 14-17.
Tervetuloa silloin tutustumaan tiloihimme ja palveluihimme.

Lisätiedot ja ryhmiin ilmoittautumiset: 044 468 4271

Caritas Kuntoutus toivottaa kaikille iloista ja liikunnallista uutta vuotta!

Marianne Penttilä
kuntoutussihteeri