Kuntosalilla laadukkaat laitteet ja viihtyisät tilat

Viihtyisältä kuntosaliltamme löydät kattavan valikoiman laadukkaita ja helppokäyttöisiä laitteita. Sali soveltuu niin työikäisille kuin ikääntyneillekin, kuntoilijoille sekä kuntoutuville.

Perinteisten kuntosalilaitteiden lisäksi salillamme on HURin laitteita, joiden käyttö perustuu paineilmatekniikkaan. Osa HUR-laitteista soveltuu myös pyörätuolilla liikkuville. HUR-laitteissa voi käyttää älykorttia, johon on fysioterapeutin yksilöohjauksessa ladattu henkilökohtainen harjoitusohjelma. Älykortti toimii myös kulkukorttina kuntosalille.

Kuntosalillamme voi harjoitella itsenäisesti päivittäin yleisillä vuoroilla. Aloittelijalle suosittelemme fysioterapeutin ohjaustuntia, jolla varmistat turvallisen ja tehokkaan harjoittelun. Voit myös aloittaa kuntoilun ohjatussa pienvalmennusryhmässä. Päivisin hyödynnämme kuntosalia myös yksilöfysioterapiassa.

Kuntosalin käyttö yleisillä vuoroilla on maksuton kuntovalmennusjaksolla (KuntoStartit sekä Voimaa ja tasapainoa -ryhmä) oleville asiakkaillemme sekä fysioterapia-asiakkaillemme aktiivisen kuntoutusjakson ajan (yksilöterapiakäyntejä vähintään 2 krt / kk).

Asiakaspalvelu avoinna ma-to klo 9-15 ja pe klo 9-14, jolloin on mahdollisuus hoitaa kuukausisopimuksia koskevat asiat ja saada ohjausta ongelmatilanteissa, muina aikoina harjoittelu itsenäisesti.

Yleiset vuorot

Kuntosalin järjestyssäännöt

Kuntosalin kuukausisopimus

Hinnasto:

+ Kuukausikortti

35 € / kk + 15 € kertamaksu kuntosalin kulkukortin käyttöönotosta asiakkuuden alussa.

Oikeuttaa kuntosalin käyttöön omatoimisesti yleisillä vuoroilla.

+ Kuntosaliohjaus fysioterapeutin yksilöohjauksena

Kuntosaliharjoittelua fysioterapeutin yksilöllisessä ohjauksessa Caritas Kuntoutuksen kuntosalilla. Yksilöohjaus voidaan suunnata asiakkaan tarpeen mukaan esim. harjoitusohjelman laadintaan tai päivittämiseen, laiteopastukseen ja/tai älykortin käyttöönottoon, kesto 1 tunti, hinta 65 €.

+ Älykortti

Toimii kulkukorttina kuntosalille sekä halutessasi apuna harjoittelussa kuntosalilla olevissa HURin laitteissa.

Fysioterapeutin yksilöohjauksessa (65 €/1 h) älykortille voidaan luoda henkilökohtainen harjoitusohjelma. HUR-laitteissa on kortinlukija ja näyttö, jossa tämä harjoitusohjelma näkyy. Laitteet laskevat toistomäärät ja ilmoittavat kun harjoitus on tehty loppuun, joten asiakas voi keskittyä pelkästään liikkeen suorittamiseen. Harjoitusohjelma päivittyy automaattisesti kunnon kehityksen mukaan. HUR-laitteet ovat turvallisia ja näytöstä voi tarkistaa liikkeen tekniikan.

+ Kuntosalin vuokraus

Yritykset, yhdistykset ja järjestöt voivat vuokrata kuntosalitilaamme omaan käyttöön. Meiltä on mahdollisuus ostaa myös fysioterapeutin ohjausta omalle ryhmälle.

Kysy lisää: 044 468 4271.

• Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.