Avoimet työpaikat: Haemme toimintaterapeutteja

04122017

Caritas Kuntoutus hakee Ouluun kahta TOIMINTATERAPEUTTIA

Haemme toimintaterapeuttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen sekä määräaikaiseen äitiysloman sijaisuuteen 31.12.2018 saakka (ja mahdollisesti pidempään).

Toimintaterapiatilamme sijaitsevat Caritas Kuntoutuksen tiloissa Oulun Taka-Lyötyssä, mutta toimintaterapeutit työskentelevät paljon asiakkaiden toimintaympäristöissä, joten työ edellyttää ajokorttia. Työ on itsenäistä ja pääset työskentelemään erilaisten ihmisten kanssa. Työyhteisömme on ketterä ja innovatiivinen, ja toivomme että olet aktiivinen ja tuot rohkeasti työyhteisöömme uusia ideoitasi ja ajatuksiasi palvelujemme kehittämiseen. Pääasiallisia asiakasryhmiämme ovat aikuiset vaikeavammaiset sekä ikääntyneet asiakkaat. Saat työhösi kuntoutustiimimme tuen ja perehdytyksen. Työntekijöillemme tarjoamme monipuolisia henkilöstöetuja, aktiivista virkistystoimintaa ja mahdollisuuksia koulutuksiin.

Caritas on yhteiskunnallista vastuuta kantava ja yhteistä hyvää tekevä yhteisö. Tarjoamme monipuolisia palveluasumisen, kuntoutuksen ja kotihoidon palveluita Oulun seudulla, ja keväästä 2017 alkaen myös Rovaniemellä. Palveluita täydentää Oulussa Caritas Sairaala. Liiketoimintamme tuottoja ohjataan pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi. Olemme merkittävä pohjoissuomalainen työnantaja 450:llä alan osaajalla. Tule mukaan kasvavaan joukkoomme!

Hakeminen (täytä sähköinen hakemus):

Toistaiseksi voimassa oleva tehtävä

Sijaisuus (31.12.2018 saakka)

Lisätietoja antaa: Kuntoutuspäällikkö Paula Oikarainen, 050 529 8459.