Käytössäsi ovat laadukkaat laitteet ja viihtyisät tilat

Tilavalta kuntosaliltamme löydät kattavan valikoiman laadukkaita ja helppokäyttöisiä laitteita. Sali soveltuu niin työikäisille kuin ikääntyneillekin, kuntoilijoille sekä kuntoutuville.

Kuntoilulaitteemme perustuvat HURin paineilmatekniikkaan, joten niiden käyttö on helppoa myös pyörätuolissa istuen.

Kuntosalin kuukausikortilla pääsee itsenäisesti harjoittelemaan päivittäisillä yleisillä vuoroilla. Aloittelijalle suosittelemme fysioterapeutin ohjaustuntia, jolla varmistat turvallisen ja tehokkaan harjoittelun. Voit myös aloittaa ohjatussa pienryhmässä. Kuntoutuville järjestämme arkipäivisin fysioterapiaa ja erilaisia ohjattuja ryhmiä. Tarjoamme fysioterapia-asiakkaillemme mahdollisuuden Caritas Kuntoutuksen kuntosalin omatoimiseen käyttöön maksutta yleisillä vuoroilla aktiivisen kuntoutusjakson ajan (yksilöterapiakäyntejä vähintään 2 krt / kk).

Kuntosalin lisäksi kuntoutujien käytettävissä ovat viihtyisät ja esteettömät sauna- ja pesuhuonetilat sekä lämmin terapia-allas, joka on varustettu allashissillä.

Yleiset vuorot